خدای من!
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 12200
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : لیال       

خـــدایا....!

جسم من دشتی است ؛ که بذر نیکی در آن می کارم

وبا نام تو آن را آبیاری می کنم

تا گل عطر آگین حضورت در قلبم بروید...

مــــــــــعبودا ....!


چون ماهیان که از عمق ووسعت دریا بی خبرند

عظمت عشق تو را نمی شناسم !!


فقط میدانم که معبود این دل خسته هستی

واگر دیده از من برگیری

خواهم مرد...






نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت22:40---12 تير 1392
زیبا بود عزیزم
و 3پاس از حضورت


❤ ایــزدمهــــــــــــــــر❤
ساعت7:41---9 تير 1392


تو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن
بر روی بوم زندگی،هرجیز میخواهی بکش
زیبا وزشتش پای توست،تقدیرراباورنکن
تصویر اگر زیبا نبود،نقاش خوبی نیستی
از نو دوباره رسم کن،تصویررا باورنکن
خالق توراشادآفرید،آزاد آزاد آفرید
پرواز کن تا آرزو،زنجیرراباورنکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php